ChrisJol.reismee.nl

Auckland

Vandaag 28 maart aangekomen in Auckland. De laatste plek die we aan doen. Vanuit onze laatste b en b bij Whitianga hebben we een prachtige route gereden vlak langs de kust naar Auckland.

De afgelopen dagen zouden qua weer minder zijn, maar we hadden alle geluk van de wereld. Goede temperatuur zo'n 22 graden en een zonnetje. Heerlijke momenten aan het strand,Wandelingen gemaakt, de kaurie bomen bekeken ( heel hoog en dik) we zijn "wild pigs" tegen gekomen, watervallen bezocht en genoten van alle rust hier langs de stranden.

De eigenaar van de b en b had een uit de hand gelopen hobby. Sterrenkundige was hij. Samen met nog een ander stel heeft hij op een avond van alles vertelt over de sterren, planeten en de maan. Dit deed Hij Op Een super leuke interactieve manier.

Gisteren heerlijk de middag op het strand afgesloten om vervolgens op het terras bij Lukes kitchen met een wijntje te belanden. Overigens hebben we dit iedere dag gedaan vanuit deze b en b. Echt een super relaxt sfeertje met veel locals.

Vandaag dus nog een dagje Auckland gedaan. Eigenlijk te kort maar we moeten nog wensen over houden voor de volgende keer. Morgen beginnen we aan de terug reis. Woensdag 29 maart om 13.00 uur vliegen naar Singapore. Daarna na een stop van vijf uur door naar Amsterdam waar we zo rond 7.15 uur zullen landen. We hebben heerlijke weken gehad. Zal best even wennen zijn bij terugkomst maar we verheugen er ons ook weer op om gezin , familie en vrienden weer te ontmoeten. En 1 ding is zeker. Over een paar jaar wilken we graag nog een keer terug naar Nieuw zeeland.

Groetjes en tot gauw

Xxx Chris en Jolanda

AardjanCaron

Goede reis terug!!

diana

Wat een prachtige reis was het. Een goede en veilige vlucht terug.

Carla

Goede reis terug en tot snel????????

lida

bedankt voor de mooie foto's en reisverslagen.
goede reis terug.